Livrare/locul prestarii seviciului

1. Produsele vor fi livrate, respectiv serviciile prestate, la locul indicat de dvs. in comanda. Livrarea este in responsabilitatea vânzătorilor înregistrați pe platforma www.agrobazar.ro, costurile fiind suportate de Cumparator.

2. In cazul in care livrarea se face la o adresa la care locuiesc/isi desfasoara activitatea mai multe persoane, sunteti de acord ca produsele sa fie predate oricarei persoane indicate de dvs. in scris sau verbal. 

Livrarile catre anumite zone care nu sunt usor accesibile (cum ar fi regiuni muntoase la mare altitudine, etc) se pot face la cel mai apropiat oras, ulterior preluarea produselor fiind in responsabilitatea dvs.

In cazul in care livrarea presupune taxe suplimentare determinate din motive precum, dar nelimitate la locatie, lipsa unui raspuns la sosirea curierului, amanarea preluarii produselor sau altele asemenea, acestea vor fi suportate de dvs. 

3. Timpul de livrare maxim este de 7 (sapte) zile lucratoare si va fi comunicat de fiecare cumpărător în parte la momentul confirmarii comenzii. Vânzătorul înregistrat pe platforma www.agrobazar.ro este indreptatit la prelungirea termenelor de livrare daca va suferi intarzieri sau obstructionari si/sau costuri suplimentare cauzate de autoritati sau ca urmare a unor schimbari in legislatie sau orice alte motive independente de vointa sa, cu perioada necesara depasirii acestor cauze, care va fi comunicata Cumparatorului.

4. In cazul in care nu puteti prelua produsele livrate, veti fi contactat de catre reprezentantul curierului pentru cel mult 3 (trei) incercari de livrare, intr-un interval de 5 (cinci) zile. Ulterior, coletul va fi returnat catre Vânzătorul înregistrat pe platforma www.agrobazar.ro.

5. Orice neconformitate a produsului cu Specificatiile va fi inserata in cuprinsul notei AWB, avand dreptul de a refuza primirea si solicita inlocuirea produsului. In cazul in care nu doriti inlocuirea, Vânzătorul înregistrat pe platforma www.agrobazar.ro  de la care s-a efectuat achiziția se obliga sa ramburseze sumele primite in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produselor neconforme. Semnatura operatorului de transport pe nota AWB este obligatorie, in lipsa acesteia Vânzătorul avand dreptul sa refuze rambursarea sumelor primite sau, dupa caz, inlocuirea produselor.